Diari 119 : Yang Takkan Hilang Lagi..

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Bangun tidur awal pagi tadi, kepala aku masih lagi sakit. Tetapi, aku tetap bangun dari tidurku, kemudian mandi dengan harapan sakit kepalaku akan hilang. (Tetap ia tidak berkurang). Siap pakai baju, aku berbaring sebentar. Kemudian aku…

Diari 118 : Berdua

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Petang semalam (selasa), kepala aku rasa sakit sangat masa kat tempat kerja (migrain). Hanafi katakan kepadaku, “kepala kau sakit ye khai ?”. Aku tanya dia, “Macam mana kau boleh tahu ?” Dia jawab, “Kalau kau sakit…

Diari 117 : Psychopath

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Hari ini aku nak menulis diari yang lebih serius sedikitlah ye. Aku nak berkongsi pengalaman bagaimana untuk berhadapan dan berurusan dengan golongan psychopath. Ini merupakan kemahiran aku lah, semenjak daripada usia remaja aku dah biasa menghadapi…

Diari 116 : Perasaanku Hampir Kepada..

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Petang semalam, suasana mendung mengiringi penjalanan pulangku dari tempat kerja. Begitu jualah perasaan yang kurasa di dalam kalbuku diketika itu. (sayu). Kehidupan ini penuh dengan perkara yang tidak diduga, tidak disangka, dan itu semua adalah suatu…

Diari 115 : Kabul Dari Kalbu

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Alhamdulillah, hari ini aku masih steady tak merokok lagi (masuk hari kelima).. Haha. 🙂 . Semalam, selepas aku update blog, adik Rahim Whatsapp aku, katanya, “dalam seminggu-dua boleh lah” (berhenti merokok).. Haha.. Dia nie merupakan pembaca…

Diari 114 : Kali Ketiga..

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Hari ini dah masuk hari keempat aku tak merokok. Boleh tahanlah, rasa nak gigit-gigit jer bibir nie..Haha 😉 .InsyaAllah, boleh. Ini merupakan kali ketiga aku berusaha untuk berhenti merokok dalam tahun ini, sebelum nie semuanya gagal…

Diari 113 : Telah Sempurnalah Ceritanya..

0

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.. Alhamdulillah, planning hari ini (ahad) berjaya dilaksanakan.. 🙂 . Baru jer pulang daripada menghadiri majlis perkahwinan adik Rao yang paling bongsu di Bandar Rawang. Selepas habis majlis, kitaorang singgah sebentar minum di kedai makan (aku, Jai…

Diari 112 : Tak Pernah Dilupakan..

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Hari nie kepala aku sakit sangat (migrain). Bermula dari waktu tengah hari tadi (selepas waktu rehat).Sakitnya jangan cakaplah,tak tertanggung rasanya. Aku sebenarnya dah penat untuk melaluinya.. Letih sangat.. Aku tak tahu nak buat macam mana lagi,…

Diari 111 : Persinggahan Hati

0

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera.. Dah lama tak menulis kan ? Boleh dikatakan sekarang nie dah jarang-jarang menulis diari (ada sedikit masalah). Perlukan masa dan ruang untuk diri sendiri. Aku tak tahu nak selesaikan masalah ini macam mana (tak ada pengalaman…